waarom kan ik niet op deze knop klikken op windows movie maker? (foto)

bij het pijltje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat komt omdat er al een achtergrond is, namelijk de foto die je geselecteerd hebt.

De knop word bruikbaar zodra dit toegepast kan worden, dus bijvoorbeeld als je aftiteling voor en na de film gaat maken, waarbij je niet al een afbeelding gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet u dan hoe het bij deze filmpjes is gelukt : http://www.youtube.com/user/BieberPerfectly#p/a/u/1/WorkIaBEOxE http://www.youtube.com/user/BieberPerfectly#p/a/u/0/sYyS7yfoPsY
?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, die plaatjes zijn geanimeerd, dus of het zijn verschillende plaatjes die in elkaar overgaan, of het is een geanimeerd gif-bestandje dat een tijdje afspeelt. Hoe dan ook, als je zo'n effect wil creëren moet je dus eerst een maar kleuren plaatjes maken, heel simpel te doen door gewoonweg de kleurbalans te veranderen (In photoshop, GIMP, of een ander fotobewerkingsprogramma). Dan heb je een paar plaatjes die je achter elkaar plaatst in windows movie maker en dan geef je aan dat je een vervagende overgang wilt om het effect van veranderende kleuren te krijgen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een maar kleuren plaatjes = een paar kleuren plaatjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh okee thx