kan je ook pingen op je computer?

bijna iedereen kan nu pingen dat is niet zo intressant meer. Maar ik vroeg mij af, aangezien pingen via je internet verkeer loopt.. is het dan niet mogelijk om te pingen op je computer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uuuuuh, wat is pingen?

Antwoorden (2)

Pingen is een communicatiemiddel via internet, in de vorm van chatten. Dit kun je dus ook met MSN doen o.i.d. Voor zover ik weet kun je niet van pc naar BlackBerry's chatten/pingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik denk van wel... hoe hebben ze anders whatsapp kunnen maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, logica.
Dat je met ontwikkelprogramma's voor de PC software maakt voor andere apparaten wil niet zeggen dat de software ook op een PC werkt.
Ping gebruik je om de hops en tijden te bekijken. Dit is een normaal dos commando op de pc. Ga maar een naar je opdrachtprompt en type daar ping spatie en dan een IP adres en dan zie je de ping werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is weer een ander soort ping, ik heb het over pingen (whatsapp)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is maar een soort ping! Wat jij bedoelt is een doorontwikkeling op de oude ping. Hier is voldoende over te vinden op het internet. Probeer eens google en vindt het zelf is uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet de vrager maar wat duidelijker zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dat maar ping is ping
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou de vraag is nog steeds (ik heb hem gesteld) of pingen(BB) nu van het commando ping afkomt of van het ping! geluid als een bericht ontvangen is. Ik heb twee tegenstrijdige antwoorden gekregen beide met een bron als uitleg. Het pinggeluid verhaal zie ik tot nu toe als de sterkere. http://www.goeievraag.nl/vraag/pingen-blackberry-pingen-ping.213038