mijn dochter heeft de dsi geupdate naar 1.4.3E nu werkt mijn R4i kaart niet meer wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Wachten tot er nieuwe firmware geschreven wordt, en gekochte games spelen, als je die hebt.

Toegevoegd na 34 minuten:
Overigens is het altijd onverstandig om kinderen apparatuur in handen te geven, het is geen speelgoed :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, de update voor de firmware is er nog niet. Even geduld a.u.b.

Andere antwoorden (2)

Downgraden naar de werkende versie is op dit moment de enigste mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet je dan downgraden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon de vorige versie die goed werkte terugvinden en deze opnieuw installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet zomaar, als wel graag een link met uitleg.
Dat hadden wij ook met de Acekard I. Ik had mijn internet (dus ik denk hele dsi toen geüpdate) maar toen deed mijn kaartje het niet meer! Ik moest mijn kaartje toen in een ds lite doen en toen gebeurde er iets (denk geüpdate (het kaartje dan), even laten liggen tot ie klaar was en toen deed hij het weer in mijn dsi !