kan niet meer downloaden met youtube conventer hij geeft met nrs downl. dit er voor aan <span id="eow-title"class="" dir="ltr" title=" wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Probeer eens via deze bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer ook Keepvid, met deze kun je namelijk ook filmpjes in HD downloaden.

Je kunt ook desktop applicaties gebruiken zoals MacTubes (voor Mac) en Youtube Downloader (voor Windows)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik altijd de website: youtube-mp3.org hiervoor. het is de snelste converter/downloader op het internet, veel sneller dan de antwoorden boven mij. het is gratis, zonder pop-ups en zonder registratie.

Met Vriendelijke groet:

Codebeta