heeft men quicktime echt nodig om I tunes af te spelen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus, in het kort samengevat, zonder het volledige programma van Itunes opnieuw te installeren kan je quik Time niet iknstaleren ?

Het beste antwoord

Als je in iTunes filmpjes of videoclips bekijkt heb je Quicktime nodig, deze wordt gelijk bij de nieuwe iTunes geïnstalleerd;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat indien je itunes reeds hebt op je computer ? maar quicktime ontbreekt, hoe kan men dan deze quicktime gaan toevoegen ? zodat je bestaande versie van Itunes niet hoeft opnieuw te herinstalleren omwille van de muziek die reeds werd gedownload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes kun je gewoon er opnieuw er overheen installeren, je gegevens, zoals je gedownloade muziek e.d., blijven dan gewoon bewaard en als het goed is wordt Quicktime dan ook weer geinstalleerd.

Andere antwoorden (1)

Niet voor itunes