hoe voeg ik verschillende .mkv bestanden samen?

ik heb een bestand gedownload in stukken er zijn er 5 en het zijn allemaal .mkv bestanden er zijn er 4 van 100 MB en 1 van 14.77 MB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.9K

Antwoorden (2)

Door middel van video bewerkings(edit) programma,s.Over het algemeen openen bastand toevoegen (dus de 4 stukken) converteren(omzetten naar)als èèn geheel.Er zijn verschillende zowel betaal als kostenlose versies van Video edit programma,s,Succes
Voeg een link toe wat normaal een betaal versie is maar tijdelijk gratis is.

Toegevoegd na 39 seconden:
waar ik 4 zeg bedoel ik 5

Toegevoegd na 3 uur:
Deze link 2e is voor windows.Ook tijdelijk gratis wel even het serie nummer kopieeren.Is 2e link
Rex Video Converter Platinum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de 1ste video erin doen ging perfect
maar toen ik de 2d erin wilde doen zegde hij some unsupported files can not add in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pardon zag opeens dat dit videoedit program alleen voor een MAC gratis is,sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeert u de 2e link eens.
Met Open Video Joiner kun je MKV-bestanden samenvoegen. Op onderstaande site lees je hoe je dat moet doen.

Omdat de codecs die je nodig hebt voor het afspelen van MKV-bestanden in de praktijk nog weleens problemen opleveren, kun je de bestanden natuurlijk ook eerst omzetten in b.v. AVI-bestanden en ze daarna samenvoegen. Dat kan o.a. met deze gratis video converter software:
http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Pieter2011