al mijn foto's op de pc zijn voorzien van een soort tag, met blauw vlak met een grote M erin, ik gebruik windows 7 , hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het is duidelijk dat de foto met het verkeerdeprogramma wordt geopend voor zover deze in mijn afbeeldingen staan.
Wat je zou kunnen doen is een willekeurige foto met je rechter muisknop aanklikken. Hu opent zich een schermpje en ga met de muis op * Openen met * staan. Vervolgens rolt een ander schermpje uit en kun je een programma kiezen waarmee je de foto wil openen. Om nu definitief van het probleem af te zijn kun je * Standaard programma * aanklikken en verschijnt een lijst met beschikbare programma's. Maak je keus en dubbelklik hierop. Probleem opgelost en succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit lijkt op het gebruik van een foto viewer van Magix. Mocht dat een andere foto viewer zijn ,dan kunt U verder bij het onderwerp "" Standaard programma''s " aangeven,dat U met een ander programma Uw foto''s wilt (kunnen) openen. Als het goed is en bij de voorgaande actie hebt afgesloten met "" OK "" en een ander programma gebruikt,is hetgeen U nu toont,verdwenen. Eigenlijk "" openen met """" en dan het vinkje " altijd openen met"" gebruiken

Groet:Zoekertje