Ik heb een spel gekocht en de xbox360 heeft ronde krassen op mijn spel gemaakt. Hoe kan ik dit weg halen? Is het mogelijk?

Mijn xbox360 heeft krassen op de cd van mijn spel gemaakt. Hoe kan ik deze weg halen?

Hier een afbeelding van het schijfje:

Toegevoegd na 35 seconden:
Garantie etc heb ik al geprobeerd. En is niet gelukt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik las trouwens ergens iets over alcohol of pindakaas en tanspasta en water maar volgens mij maakt het dat juist erger en hij word dan ook nog veel erger onleesbaar ben ik bang. En volgens mij bijt het ook nog met Alcohol

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bij game mania kun je spellen krasvrij laten maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vanish ulti action
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
???????? He vanish????
terug sturen is gratis xD (microsoft of de maker van het spel)