Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik me pc of laptop in voor betere game prestaties ?

Hebbe jullie tips om games beter te late draaie mijn pc draait bijv te witcher 2 nu op high maar laatste keer dat ik speelde deed die iets trager dan normaal daarnaast wil ik wetrn moet ik mijn instellingen op prestatie of kwaliteit zetten ? En moet ik bijv msn uit doen of kan dat geen kwaad etc

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Alle programma's uitschakelen die je niet nodig hebt, zoals msn, email, muziek, etc.
Kijk maar eens bij taakbeheer (ctrl+alt+delete, tabblad processen) hoeveel geheugen sommige dingen kosten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou de instellingen van het spel op prestatie zetten. Wat heb je er aan dat het prachtig er uit ziet als het voor geen meter speelt.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Gelezen op Computer Idee :

Misschien staat dit jaar wel de vetste game-pc aller tijden op uw verlanglijstje maar zo lang u die niet hebt kan het wel eens moeite kosten om op uw oude beestje de zwaarste spellen te spelen. Voor dat geval is er Game Booster. Dit programma optimaliseert uw pc zodat elk spel zelfs de laatste druppel power uit het apparaat kan halen. Dat doet Game Booster op drie manieren: het optimaliseren van hardware, het tijdelijk uitschakelen van onnodige onderdelen en het desgewenst defragmenteren van de mappen met games (zodat bijvoorbeeld levels sneller laden). Als u uitgespeeld bent wordt de uitgeschakelde software ook weer ingeschakeld.

http://www.techspot.com/downloads/4842-game-booster.html

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding