Hoe maak ik de toiletten bereikbaar in RollerCoaster Tycoon 2?

Telkens als ik een nieuw kraampje in mn park zet zoals toiletten, EHBO stand, souvenirkraam, ... Komt er volgende melding op: De bezoekers kunnen Toiletten 1 niet bereiken, leg een pad aan. Dit terwijl het desbetreffende gebouw al aan een pad staat. Ik heb zelfs geprobeerd er een pad rond te bouwen en eronder maar dat werkt ook niet. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik alletwee al geprobeerd...

Antwoorden (8)

Als het goed is moeten de toiletten verbonden zijn met een pad. Deze moet je aanleggen in het 'hokje' voor de ingang.
Je zou dus kunnen proberen om de toiletten een keer te draaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik toiletten zet, is er een pad voor de ingang hoor...
Kan het niet zo zijn dat je de toilet OP het pad moet zetten? En staan de toiletten open?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je de toiletten nog niet hebt geopend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel hoor, zo moeilijk is dat niet (: En het gebeurt bij elk kraampje
je moet de toiletten openen en gratis maken werkt ook goed hoe goed koper hoe meer mensen komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit eigen ervaring kan ik u vertellen dat dit 3 redenen kan hebben:

1. U heeft de toiletten op een helling geplaatst, hierdoor is er geen connectie met het pad. Maak de grond plat!

2. U heeft het pad niet goed verbonden met de toiletten, u moet alle 4 de kanten gevuld hebben voor de zekerheid!

3. Zoals velen zeggen dat het gebouw op slot staat, kan ook een reden zijn. Zeker als t de enigste wc is die er is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het zien of het toilet aangesloten is op het looppad. Dan loopt er een verbinding van het huisje naar het pad.
Oefen anders even 'droog' op een stukje gras. Gewoon een paar stukjes pad en dan een toilet plaatsen. Als je het niet goed ziet, of steeds fout doet, je scherm 90 graden draaien. Dan zie je het soms ineens veel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat een winkel icoontje daar staat wc op die koop je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan niet zo zijn dat de toiletten nog op dicht zijn want dan zou er geen melding komen, alleen dan de melding dat bezoekers geen toiletten kunnen vinden. Kijk nog maar eens of het niet op een helling staat en het pad rondom bouwen is nergens voor nodig, alleen bij de deur. Als je slechtziend bent dan kan ik het begrijpen maar anders dan snap ik het ook niet meer :)

PS: Ik weet niet of het een mogelijkheid is maar probeer het spel anders even te reïntalleren want je weet nooit of het een klein installatiefoutje is.