Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn aankopen van iTunes op een nieuwe PC ook weer gratis downloaden? (apps, muziek etc)

Ik ga dus mijn computer inrichten. Dus ook mijn apps die ik heb gekocht gaan weg. Als ik na de nieuwe installatie iTunes weer download, kan ik dan weer de apps die ik had weer gratis binnen halen?

Nog een vraag, als ik mijn iPhone of iPad synchroniseer met iTunes na de installatie, verwijderd iTunes alles van de iPhone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
584

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan in iTunes ook een backup maken van je bibliotheek, dan kun je o.a. de muziek weer in je nieuwe iTunes zetten.
Maak wel een lijstje van je Apps, dan kun je die, als je in je nieuwe iTunes bent ingelogd met hetzelfde account gewoon weer gratis downloaden.
Als je je iPhone aansluit op je nieuwe iTunes en je hebt de oude bibliotheek niet terug gezet dan verwijderd hij alles van je iPhone;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je dezelfde account gebruikt wel!

Toegevoegd na 1 minuut:
2de : dan moet je even kijken wat je allemaal hebt aangevinkt bij je muziek ed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je ze eenmaal gekocht heb wel.
Als je hem bijv door wat voor reden dan ook verwijderd zou hebben van je iphone, dan kan je hem gewoon weer gratis downloaden.
En zo werkt dat ook op je PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding