Gaan firmware updates van de PS3 automatisch als ie aan internet hangt?

En dan met name een van de eerste situaties: de firmware die er voor zorgde dat OtherOS niet meer werkte, werd die automatisch gepusht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dat kan je instellen. Je kan er voor kiezen dat het automatisch gaat. Of dat je elke update handmatig moet bevestigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee normaal niet tenzij je PSN Plus hebt en dit ingesteld hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, sterker nog. De PS3 doet niks als je hem geen opdracht geeft.
Dus kortom je hangt dat ding aan je netwerk en er gebeurd niks. Tenzij je hem de opdracht geeft om te updaten.

Als je PSN+ hebt kun je automatische updates laten installeren.