Waar staan de emails van MS Outlook?

Ben van plan morgen nieuwe Windows op mijn PC te zetten. Wil wel heel graag een backup van mijn emails in MS Outlook (Office 2010)

Waar kan ik deze vinden? Waar moeten ze dan ook weer terug na de nieuwe installatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Al je emails staan in een .pst bestand, en je kunt een backup maken dit bestand.

1) Open Outlook en klik op "bestand"
2) Klik op "Account instellingen" in het drop down menu
3) Klik op "Data bestanden (of data files)"
4) Selecteer het account waarvan je een backup wilt maken en klik dan op (Open bestand locatio (of open file location)"

5) Nu zie een nieuw scherm met je Outlook 2010 data bestanden.

6) Nu je dit bestand hebt gevonden, kun je het gewoon kopieren naar een memory stick of een ander opslag medium.

Om de data te importeren doe je het volgende:

1) Klik op "bestand (of file)"
2) Klik op "Open"
3) Klik op "Import"
4) Selecteer "Importeer van een ander programma of bestand (of Import from another program or file)"
5) Klik op "Volgende"
6) Selecteer "Outlook data bestand" onder "Selecteer bestand type om van te importeren"
7) Klik op "Volgende"
8) Klik op "Browse" en navigeer naar de locatie van je .pst bestand.

9) Als je alle data wilt importeren selecteer je "Outlook data file" en selecteer ook "Subfolders"
10) Selecteer "Importeer items in dezelfde folder" en kies de locatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kopieer de volgende regel in de verkenner en de bestanden zullen zichtbaar worden:

C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\Outlook