Druk op Ctrl-Alt-Delete (alledrie tegelijk)

Toegevoegd na 30 seconden:
Afhankelijk van je Windows-versie moet je dan in wat volgt op Taakbeheer klikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Welke rare snuiter geeft er nu een min op een volkomen correct en duidelijk antwoord? Van mij een C+. De +, die ik nu niet meer kan geven, houd je tegoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het minnetje niet gegeven maar Ctrl-Alt-Delete werkt niet op Vista (nou ja je moet een extra stap doen want je krijgt eerst een keuzemenu). Voor Vista klik op CTRL + Shift + Esc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf Vista en druk toch echt op Ctrl-Alt-Delete hoor en vervolgens op Taakbeheer. Ctrl+Shift+Esc kende ik nog niet, maar daarmee kom je inderdaad rechtstreeks in Taakbeheer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja met Ctrl-Alt-Delete kom je er uiteindelijk ook wel maar dan moet je eerst die keuze maken voor Taakbeheer :) Ik gok dat iemand daarom een min heeft gegeven.
Cryofiel
13 jaar geleden
Dat je na Control-Alt-Delete op Taakbeheer moet klikken, stond toch al bij het antwoord?
Kimath
13 jaar geleden
Als ik op control alt delete druk, krijg ik een venster met verschillende keuzes, waaronder taakbeheer, dus dit antwoord is juist (ik heb ook Vista).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl-Alt-Del werkt op mijn Vista prima hoor.
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik krijg ook een scherm met verschillende keuzes. De onderste daarvan is Start Task Manager. (Vista Ultimate UK 64bit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prima antwoord

Andere antwoorden (2)

Klik met de rechtermuis knop op de taakbalk en klik dan op Taakbeheer of in het engels op Task Manager

Toegevoegd na 53 seconden:
Klik op Vista op CTRL + Shift + Esc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
die sneltoets kende ik niet, ik doe altijd via ctrl+alt+del of taakbalk.
CTRL-SHIFT-ESC werkt ook in XP
Voor meer handige toetsencombinaties zie bron