Komt er een volgend deel van age of mythology

Je hevt nu age of mythology en age of mythology the titans maar komt er nog een volgend deel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Waarschijnlijk niet. Het laatste deel kwam uit in 2003 en ik denk niet dat ze dan bijna 10 jaar later een nieuw spel gaan uit gaan brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Je weet maar nooit, kijk maar naar Starcraft. Iets van 15(?) jaar later kwam deel 2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waar, maar starcraft was op zich bekender dan Age of Mythologie. Natuurlijk kan het dat het er een nieuw spel uitkomt (zou ik gelijk kopen! :P), maar dat kunnen we niet weten.

Andere antwoorden (1)

misschien een nieuwe uitbreiding met Chinese mythology