adressen onder scrollmenu in facebook verwijderen

Wanneer je bij facebook aanlogt kun je dubbel klikken onder e-mail zodat je meteen je hele adres in de balk hebt.
Onder dat scroll menu staan bij mij een hele reeks adressen dien niet meer gebruikt worden (van mensen die aanlogden op mijn pc) Hoe verwijder ik deze adressen zodat ze bij het openen van het scroll menu niet meer in de lijst voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dan moet je geloof ik naar configuratiescherm van je computer gaan en daar kan je internet instellingen wijzigen en dan kan je ergens je opgeslagen wachtwoorden, gebruikersnamen en links en alles verwijderen. Als het goed is moeten die emailadressen dan ook verdwenen zijn ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
je moet dan onder internetopties zoeken naar browsergeschiedenis en cookies verwijderen, daar kan je dan ook kiezen om je opgeslagen gegevens etc. te verwijderen.