Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan iemand mij helpen met editen?

Ik gebruik sony vegas om een video te bewerken. Had een effect toegevoegd [video fx] maar dan komt de effect over het hele filmpje. Dat wil ik niet, ik wil alleen in een stukje die effect. Maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
550

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Misschien de stukjes eruit knippen waar je dat effect wil? En ze er dan weer inzetten? Zelf heb ik dat programma niet, maar mij lijkt het stug dat je niet een tijd kan aangeven voor het effect...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een ander videobewerkingsprogramma, en kan je dus niet veel verder helpen. Maar als je op You Tube kijkt, vind je talloze video's waarin wordt uitgelegd hoe het programma werkt. Wat jouw vraag betreft: het antwoord wordt waarschijnlijk in onderstaande video gegeven. Onderaan het bewerkingsscherm loopt een gekleurde (paarse?) lijn die je naar boven kunt trekken op het moment waarop het effect moet beginnen, en die je weer beneden zet wanneer je het effect wilt laten stoppen. Dat is tenminste wat ik eruit afleid.
Succes!
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding