Welke freeware kan ik het best gebruiken om van .mov-bestanden .avi-bestanden te maken?

Windows Movie Maker ondersteunt geen .mov-bestanden. Wel .avi-bestanden, dus ik zoek software om te converteren. Ik wil geen betaalde software...

Hoe meer 'basic', hoe beter. Dus ook geen 'shell'-integratie!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Met Super(c) kun je echt alles naar alles converteren. De interface is vrij basic. Sleep je bestanden er in, kies je output en klik op start. Klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Mooie tool, Pieter!

Andere antwoorden (1)

het programma dat Pieter Veenstra aanraadde ziet er vet uit, ik kreeg het niet gedownload via die link, maar moest met omwegje : http://www.erightsoft.com/Superdc.html
hem verkrijgen :)