Hoe komt het dat ik het programmaatje genaamd "20/20" steeds opnieuw moet installeren als ik het wil gebruiken?

Als ik dat wil gebruiken, moet ik het opnieuw installeren iedere keer. Hoe kan dat? Vindt het maar irritant, want als ik het wegklik, per ongeluk bijv., moet ik het éérst installeren, voordat ik het (weer) kan gebruiken. Wat doe ik verkeerd, of wat gaat er mis? Ik heb Windows 7.

Het programma heb ik gevonden via deze site:
http://www.molehofje.net/PSP/2020/2020.htm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik ga er gemakshalve even vanuit,dat dit programma ( ná te zijn geïnstalleerd) op het bureaublad staat. Mocht dat niet zo zijn ,dan kunt U het op de normale wijze openen ( Via Alle programma's)

Click het met de rechtermuisknop aan ,er komen dan enkele opties zoals "Openen" "Bestandslocatie openen" etc,etc. De 2e is "Compatibiliteitsproblemen oplossen" . Deze kunt U door Windows laten uitvoeren,in de hoop,dat het voorstel wordt gegeven het in een betere versie ( door bijvoorbeeld Vista ) te laten openen. 20/20 is namelijk al een wat ouder van oorsprong voor Outlook Express bedoeld programma om leuke scripts te maken,te versturen. Van dergelijke programma's is bij microsoft bekend,dat het dergelijke problemen kan opleveren ( voor een vorig besturingssysteem ) ná een Kb te hebben geïnstalleerd. Dit artikel kunt U op de volgende pagina na lezen ,mocht er geen goede oplossing zijn.

http://www.insideoe.com/

Groet:Zoekertje