Laptop nog goed voor gaming??

Hallo,
Ik heb een laptop met een AMD athlon x2 ( dualcore processor met 64 bits) 4 werkgeheugen 320 gb hdd en 1 gb videokaart. Is dit nog goed voor gaming!? ( er zit nu een iligale Win 7 op maar ik ga nog een nieuwe halen..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Kimath
12 jaar geleden
Ligt er aan wat voor games je wil spelen.

Het beste antwoord

Echt wel

Al weet ik niet of het echt handig is
Als je veel toets bewegingen moet maken ik heb bij een laptop altijd het idee dat het keyb altijd de zwakste schakel en erg gevoelig voor slijtage en niet egt goed bestand tegen het grove game gebruik van je keyb
je spec zijn echt wel goed maar of hij fysiek er ook goed tegen kan.

Het kan verstandig zijn als je er echt mee wilt gamen er toch maar een usb keyb en muis aan te hangen
die keyb kan je tenminste martelen zoveel je wilt ;)
en het volgende zwakke punt is warmte dus gamen ok maar niet op allerzwaarste setting voor meerdere uren.
je lappie zal het prima doen zelf op de zwaardere setting
maar wellicht niet zolang als een echte game pc
AMD staat er wel om bekend erg warm te worden.
maar ik zie het niet als een groot probleem als je met mate gamed
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een gaming muis met extra knoppen eraan zitten dus dat is wel fijn het toetsenbord is ook wel fijn want je hebt gewoon alle knoppen eraan ( ik denk omdat ik en breedbeeld laptop heb ) de naam is de Acer Aspire 6530 G toen ik heb kocht was dat een van de enige laptops met een Gb videokaart dus best Nice
Kimath
12 jaar geleden
Je kunt zo'n laptopkoeler halen. Dan staat je laptop een tikje schuin met een ventilator eronder. Ideaal :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord

Andere antwoorden (1)

Ja prima ding!