Met welk programma (liefst freeware) kun je video's spiegelen?

Ik wil graag videobeelden in spiegelbeeld bekijken. Liever dan de hele tijd met een spiegel in de hand te staan, dacht ik aan software die dit kan doen.

Toegevoegd na 46 minuten:
Ik werk in XP. Kan het zijn dat het in de recentere versies wél kan en in die van XP niet? Als dat zo zou zijn, kan ik dan in XP tóch de recentere versie installeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
10.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er eerlijk gezegd wel benieuwd naar waarom je dat zo wilt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel, omdat ik rechtsvoetige en linksvoetige voetballers wil bestuderen in spiegelbeeld. Beetje vreemd misschien voor een kruidenvrouw?

Het beste antwoord

Met VLC speler kan het direct.
Extra>Effecten en Filters
Video Effecten
Transformeren
Horizontaal spiegelen of Verticaal spiegelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel meneer tomaat!

Andere antwoorden (3)

Zoek eerst zelf voordat je hier gaat vragen.
Met wmm kan het.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oesje, ik gebruik dat programma altijd maar ik dacht dat het niet kon daarmee. Kun je me misschien even helpen daarmee?
Het kan met windows movie maker (standaard op een windows computer)

Toegevoegd na 42 minuten:
Oke, zo moet het (ik moest nog effe kijken hoe want ik had lang windowsmoviemaker niet meer gebruikt.

1.Klik recht op je video of afbeelding
2.Klik dan op video-effecten...
3.Dan even scrollen naar spiegelen, horizontaal
4.Op toevoegen klikken
5.En dan nog op oke
6.Je video is gespiegeld!

Toegevoegd na 43 minuten:
met '1.Klik recht op je video of afbeelding'
Bedoel ik:
1. Klik met je rechter muisknop op je video of afbeelding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met fddshow kan het en het is freeware pakketje, het is een directx filter pakket voor o.a. divx, xvid etc, je kunt met een ander freee pakket dat RadLight filter manager heet het fddshow filterpakket een hogere voorkeur geven voor jouw film extensie zoals mpeg zodat ffdshow gebruikt wordt wanneer jij avi of mpeg afspeelt, en in de configuratie van ffdshow kun je realtime(directx dus) als je video over de X en Y as spiegelen.... effe googlen erop dus...