Hoe krijg ik google chrome weer goed?

Alleen in google chrome krijg ik bij gewone webpagina's sommige plaatjes niet te zien, zo ook bij deze. Alleen als in de incognito modus aanzet , dan weer wel. Dit is sinds gisteren, nadat ik Ashampoo winoptimizer 8 heb laten draaien.
Zie screenshot.

De-installeren en opnieuw installeren heeft niet geholpen.

Wie weet hoe op te lossen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook andere websites, zoals goeievraag krijg ik niet alle plaatjes te zien en doen niet alle functies het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (2)

Is dit niet op te lossen bij de instellingen? Open chrome, ga naar het moersleuteltje, dan verander jede instelling daar. Zoals startpagina en zoekmachine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel makkelijk.
Sluit Chrome...
Verwijder de volgende mappen

C:\\Users\\UserName\\AppData\\Local\\Google\\Chrome\\Application

en

C:\\Users\\UserName\\AppData\\Local\\Google\\Chrome\\Application\\User Data

en start chrome
Dan is alles zoals het was toen je Chrome voor het eerst installeerde

Toegevoegd na 1 minuut:
De-installeren helpt niet altijd, omdat je gebruikers voorkeuren blijven staan, dan installeer je de browser alleen, en alle settings, en daarmee mogelijke fouten blijven bewaard...