hoe deinstalleer ik msn?

ik probeer mijn msn te herinstalleren door het eerst te deinstaleren, ik heb alle sporen ervan gewist(denk ik)
maar als ik het opnieuw wil instaleren staat er dat msn al geinstalleerd is...
Wie heeft de oplossing? :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je het op de goede kan manier verwijderd hebt dan loop je waarschijnlijk vast op zaken in het register
je kan een register cleaner proberen
probeer eens advancesystemcare
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt niet..
capthavoc
12 jaar geleden
jammer toch lekker snel je pc he ;)
capthavoc
12 jaar geleden
probeer deze eens http://www.msn-tools.net/wlm-msn-uninstaller/

Andere antwoorden (3)

Ik neem aan dat hem ook bij configuratiescherm en dan software verwijderen hebt verwijderd? Als je dat hebt gedaan dan kun je de zoekfunctie gebruiken en msn intypen alles wat er mee te maken heeft kun je ook nog verwijderen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ge moet messenger verwijderen, ga naar deze computer, dan software en dan krijg ge een lijst met alles wat ge op u computer hebt staan , dan zoekt ge gewoon u messenger op en klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deinstalleer alle windows live essentials, normaal zou ik zeggen deinstalleer alleen windows live messenger. Maar voor alle zekerheid doe heel windows live. het verwijderen doe je via start>configuratie scherm>software/programma`s en dan kun je het verwijderen.

daarna kun je windows live weer proberen te installeren.

Succes nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt niet..