Plaats een lege cd-r-schijf in uw cd-brander.

Als het dialoogvenster Automatisch afspelen wordt weergegeven, sluit u dit.

Als uw computer twee cd-branders heeft, klikt u op de koppeling Volgend station om over te schakelen op de brander die u wilt gebruiken.

Zie Een cd of dvd branden: veelgestelde vragen als de Player niet ziet dat u een schijf hebt geplaatst of een brander hebt.

Klik indien nodig op de knop Lijstdeelvenster wissenAfbeelding van de knop Lijstvenster wissen om alle items van de vorige lijst voor branden te verwijderen.

Zoek de items in uw bibliotheek op die u naar de audio-cd wilt kopiëren.

U kunt bijvoorbeeld zoeken naar een bepaald album, bladeren naar afzonderlijke nummers op verschillende albums of een afspeellijst opzoeken die u eerder hebt gemaakt.

Als u een lijst voor branden wilt maken, sleept u items uit het detailvenster (het deelvenster midden in de bibliotheek) naar het lijstvenster (het venster rechts van de bibliotheek).

Afbeelding van Windows Media Player

Lees meer op de site: