Wat betekenen de wolkjes in mijn steam game lijst bij een aantal games staan er wolkjes en andere weer niet in de lijst wat is dit ?

Alvast bedankt !!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Volgens mij betekent dat dat het spel met steam cloud werkt, dat betekent dat bijv. save games en multiplayerprofielen op een server van steam worden opgeslagen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Inderdaad.
Als je dan op een andere pc zit, kun je met dezelfde savegame verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, wat ik hier nog aan kan toevoegen is dat zelfs je settings (controls, resolutie etc.) worden opgeslagen in de zogenaamde 'Steam Cloud'