Werken programma's van Apple zoals iWork en iLife ook op windows 7?

Misschien een beetje een rare vraag, maar ik wist het niet zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

nee je kan het niet instaleren op iets anders dan mac OS
de dingen die je er mee maakt zijn natuurlijk wel geschikt voor alles
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pff jammer zeg.
iWork ziet er zo mooi uit.
Nee, je kan iLife & iWork niet op een windows pc installeren. De bestanden die je hiermee maakt kun je zoals gezegd (vaak) wel openen / gebruiken op windows.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple programma's zijn voor Apple gemaakt. Daarom zijn zij zo bedrijfszeker en gemakkelijk in gebruik. In een Windows omgeving werken ze dus niet. Gelukkig maar, want Windows veroorzaakt al zoveel problemen.