Bestaat er een game waarbij je een agent bent van de politie en verkeerscontroles moet uitvoeren en mensen moet oppakken en verkeer regelen enz.

Ik hoop dat iemand zo'n game weet en mij daarbij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (4)

Police Quest

Even googlen en zoeken, als je beetje handig bent kan je hem vanmiddag nog spelen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die ken ik niet.. Ik heb vroeger wel swat gespeeld! Erg leuk en tactisch spel maar al wel redelijk oud. Daarbij ben jij de leider van een antiterrorisme eenheid oid en moet je allerlei opdrachten uitvoeren en mensen onschadelijk maken, bevrijden of gevangen nemen zonder domweg iedereen af te knallen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.gamersnet.nl/reviews/swat_4/
Deze game is het!
Need for speed hot pursuit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes! Echt geweldig leuk spel
La noire misschien, net uit