Hoe vergroot ik een kleine afbeelding zonder het beeld kwaliteit te verliezen.. Op de pc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Dat is onmogelijk. Vergroten op pc is gelijk aan digitaal zoomen op een fotocamera. Daarbij is altijd kwaliteit verlies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan alleen als je afbeelding een vectorafbeelding is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door te zoomen, de kwaliteit en de foto blijven dan behouden. Het ziet er alleen niet beter uit want hoe meer je zoomt hoe lelijker iets wordt.

Alleen in series zoals CSI kan men in zoomen op een onscherpe foto waarbij het gezoomde beeld steeds scherper wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met control+wieltje draaien maak je de afbeelding groter.

Maar wat er niet is, kan niet getoond worden.
Je zal dan op zoek moeten naar dezelfde afbeelding maar dan met meer pixels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet zonder hem blokkerig te maken. De kwaliteit is goed zo lang hij klein is, maar door hem groter te maken wordt de kwaliteit slechter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat als u een goede camera hebt . Daarvoor moet je gaan kijken naar hoeveel pixels een camera heeft . Pixels zijn kleine blokjes die samen een afbeeldingen vormen . Als je fototoestel niet genoeg pixels gaat zal je een slecht beeld krijgen als je het vergroot . En als het veel pixels heeft dan zal je een goede kwaliteit krijgen .