Hoe zet ik gedownloade (legaal) software van internet op een CD?

Ik wil een programmaatje van internet op een CD-Rom zetten, zodat ik het op een andere computer kan installeren. Maar hoe zet ik dat erop? Met welk programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een brandprogramma zoals Nero. http://www.cdburnerxp.se/download

Antwoorden (4)

Met een brandprogramma zoals Nero. Of deze gratis vatiant : http://www.cdburnerxp.se/download

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het een .iso is wat je hebt gedownload moet je even ISO of Image branden kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een brandprogamma.
Op www.download.com zij veel gratis brandprg te vinden,succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het inderdaad om een image-bestand zoals een .ISO of .IMG (of eventueel .BIN of .CUE) gaat dan kun je dit branden met een brandprogramma dat image-bestanden branden ondersteund. Het beste en gratis programma hiervoor is IMGburn.

De link in de bron leid je direct naar de plek waar je dit programmatie kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij als het een .ISO of een .IMG bestand is kan je het al met de Windows brand methode branden. Het kan zijn dat er nog meer bestanden zijn die door Windows zelf gebrand kunnen worden. Maar dit weet ik niet zeker.