hoe kan ik een filmpje van youtube downloaden.

graag geen vervelende programma´s met toolbars die niet weg te krijgen zijn. dank u :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Ik gebruik Easy YouTube Video Downloader (http://www.yourvideofile.com/), een extensie is er voor Firefox, Chrome, Safari en Opera.

Onder elke YouTube-video krijg je dan een downloadknop, met een keuzemenu met enkele bestandstypen (MP4, FLV, MP3, etc.).

.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkte het beste en snelst bij mij :P bedankt!

Andere antwoorden (8)

Hai,
kijk hier eens en kies er eentje uit.
http://www.gratissoftwaresite.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via tubedownloader.com Dan je filmpjes van youtube downloaden en afspelen!
Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe zelf aan Youtube en gebruik om video's te downloaden http://KeepVid.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf benderconverter.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het programmaatje YouTube Downloader zoekt via Google en deze download. Als dit is gelukt, open je het programmaatje YouTube Downloader. Dan ga je naar de link van het filmpje dat je wilt downloaden en deze kopier je en daarna plak je deze in YouTube Downloader. Let wel op waar je het filmpje opslaat als je het nog terug wilt vinden. Als je het programma VLC mediaplayer hebt kun je na het downloaden je filmpje met dit programma bekijken. Maar je kunt het ook overzetten naar een ander bestandtype zoals voor de IPod. Via convert video of zoiets. En als je die tool ars niet wilt dan moet je goed opletten bij het uitvoeren van het downloaden van YouTube Downloader. Ze zullen wel iets vragen als wil je ... Als startpagina? En dan vink je die optie uit. Ik hoop dat het je met deze informatie lukt.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met mp3 rocket 6.0.6
kan je de mp3 van de film downloaden en/of de video zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon FLV player downloaden.Deze download alle filmjes die je op internet bekijkt en werkt kinderlijk eenvoudig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.dvdvideosoft.com is betrouwbaar en algemeen bekend.
Je kunt uit het rijtje kiezen. Je kunt gewoon video's downloaden met de eerste, naar MP3, Ipod, Iphone etc...

Halverwege het downloaden kun je kiezen of je de toolbar wilt, dan vink je die gewoon niet aan en krijg je 'm ook niet.