Downloadprogramma of site voor muziek (zie Beschrijving)

Ik zoek een goed download programma/site voor muziek

Het liefste heb ik dat ik gelijk een album kan pakken

Maar ik wil wel zoveel keuze hebben

Wat raden julie aan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Met torrents downloaden, ik weet niet of je bekend bent met dit. Download en installeer eerst het programmaatje Bittorrent( google ---> free download bittorrent) daarna is dit het programma die voor je download. Maar hier kun je niet albums mee zoeken, dan moet je naar bijv. Www.thepiratebay.com. Daar kun je je album zoeken --> op klikken ---> download this torrent en voila
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit had ik ook een keer ge plaats als reactie en toen werd hij verwijderd omdat er illegaal inhoud in stond ....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh apart, het is nou niet dat er echt een vaste straf opstaat, en dat geen enkele ambtenaar dit doet, stom gedoe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan als je een bepaalde artiest wil hebben zoeken op discography heb je in een keer alles van die artiest.

Andere antwoorden (6)

Het is vast een heel onwenselijk antwoord als in nu iTunes ga roepen, niet?

Pas op met torrents. Meestal ben je bij het downloaden ook aan het uploaden, en dit is illegaal. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Emule werkt prima,het vergt even wat tijd om alles goed in te stellen maar dat kun je via Releases4u doen.
Films,muziek alles en allemaal ook via een forum dus gegarandeerd van goedr kwaliteit.
Ik gebruik het al jaren :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens of Spotify iets voor je is
downloaden of streamen
ik wil niks anders meer
Bronnen:
12 jaar geleden
Soulseek is een heel goed programma. Je typt in een search bar de naam van artiest (voor al z'n liedjes) of het naam van het nummer en dan kan je meteen downloaden. Het is net zoiets als bittorrent maar dan beter :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste programma voor mij om mee te downloaden is VUZE, hele albums, muziekvideo's en software.
Je kunt het downloaden op www.vuze.com en is gebruiksvriendelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het in een mp3 bestand wil zou ik voorstellen mp3skull.com of bomb-mp3.com maar een programma nog beter spotnet dan kan je meteen alles downloaden muziek games software enz.