Facetime is een videogesprek. Bij een iphone 4 tenminste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FaceTime is een service van apple waarmee je kan videobellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is idd een video gesprek. Alleen gaat dit niet via een telefoonnummer maar via een emailadres. Dit kan in ieder geval met een iPhone 4 en de iPad 2. Of het ook met andere toestellen kan weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Facetime is een programma waarmee je kan videobellen. Dit programma is door Apple ontworpen, en is dan ook alleen te gebruiken met de nieuwste apparaten van Apple. De apparaten die facetime ondersteunen zijn: iPhone 4,iPod touch 4g, de iPad 2 en de iMacs en Macbooks met een camera. Kortom facetime is skype van Apple.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soort van skype maar dan naar ipod of iphone bezitters