Welk programma kan ik het beste gebruiken om foto aan mp3 toe te voegen?

Ik wil een foto toevoegen aan een geluidsfragment
en deze op youtube zetten, welk programma is hier geschikt voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
7.4K

Antwoorden (2)

Ik doe dat zelf altijd gewoon via Windows Media Player. Daarin kun je zelfs meerdere plaatjes toevoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heet tagging, dat kun je doen dmv mp3 tag.
Dat tooltje kan je vinden op;
http://www.mp3tag.de/

Normalerwijze heb je een mp3 icoontje, na deze bewerking is dat icoontje vervangen door die afbeelding.
Ook tijdens het afspelen dan zie je in plaats van een zwart vlak de afbeelding die je in het mp3 bestandje gezet hebt.
Ongeacht waar en hoe je die mp3's afspeelt, deze afbeelding blijft zichtbaar.