windows 7 met dvd schrijver kan een cd geschreven met versie windows 98 niet lezen , deze cd bevat een programma, niets wordt er weergegeven.

deze cd is wel leesbaar met Vista

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat het probleem is weet ik niet maar kan je niet gewoon dat wat je van die cd wil met Vista er af trekken en op een usb-stick gooien?

Antwoorden (2)

is die schijf wellicht geschreven als een schijf waar je telkens weer wat op bij kom schrijven ? die je dus eerst moest formateren ?
het handigste lijkt mij met vista alles naar andere schijf te brengen en die cd maar weg te gooien
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee , het is een schijf met een installatieprogramma (betaalde) waarvan de programmator niet meer verder werkt aan een update.
capthavoc
12 jaar geleden
kan me voorstellen dat er geen 64 bits installer opzit
maar dat ie het niet kan lezen is vreemd maar er zit niet veel anderd op dan de cd te kopieren met vista (toevaliig 32 bits versie ? )
en dan te kijken of hij wel onder win 7 wordt gepakt
De compatibiliteit is niet in orde. Dit kunt U gewoon terugvinden op de volgende website van Microsoft:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Which-CD-or-DVD-format-should-I-use

Groet:Zoekertje