ik zoek een programma dat alles wat ik typ opslaat in een word-documentje(ofzo)weet iemand er een?

dus als ik aan het eind van de avond kijk, dat ik dan alles zie wat ik getypt heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat zoiets?
Waar dus ook alle tekst in opgeslagen wordt die
ik hier op deze site zit te typen?
Dan wil ik dat ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je doen wat Krijnr zegt, dan heb je een goede; actualspy...

Het beste antwoord

Een keylogger? Gewoon op Keylogger googlen, dan kom je er vanzelf genoeg tegen waar je de beste van kan kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Microsoft word :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja joh, kan dat met MS Word, dat je dingen typt, dus letters van je toetsenbord indrukt, en dat het dan in een documentje komt? Fantastisch, wat kunnen ze veel he, tegenwoordig!