hoe kom je erachter van welk merk je video driver is?

ik heb een windows 7 64 bit home premium en ik weet niet hoe ik erachter kom van welk merk mijn video driver is. iemand help me.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Als je drivers al geïnstalleerd zijn, ga naar start> type "dxdiag", en dan onder "beeldscherm.

Als je geen drive geïnstalleerd hebt, moet je even het programmaatje "everest" downloaden. Die geeft de naam van je mobo.

Toegevoegd na 20 seconden:
met mobo bedoelde ik videokaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar Control Panel, Systeem, Hardware, Device Manager en dubbelklik Audio Video en Game controllers. Bij de Video moet dan de naam van je videokaart verschijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal staat het erop