Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er "cheat vrije" servers voor Black Ops?

Ik wordt echt gek van al die cheaters! Het haalt de lol uit het spel! Zeker als je af en toe eens speelt en dus geen pro bent! Ik snap de lol ook niet van cheaten! Dat haalt toch je eigen spel element weg? Maar goed, zijn er dus ook cheat vrije servers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
810
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb in 3 maanden nog noooooit een cheater gezien, ik speel op de pc. Daar hebben ze cheat protection
+ de host kan ze gewoon kicken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@duco, ik speel ook regelmatig, en moet zeggen dat ik vaak zat mdnsen tegenkom die wel heel erg WH trekjes hebben (spreek uit ervaring... Helaas...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duco232: welke server(s) speel jij dan???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
if you can't beat them, join them. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, robinknowsbest, als ik ergens een hekel aan heb. En dan gaat voor mij de lol van het spel af. Ik wil graag zelf aimen en mensen zoeken! Ik snap de lol er gewoon niet van!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, want als ze cheaters uit 1 server kunnen halen waarom dan niet uit alle servers! Maar tot nu toe zijn er nog steeds cheaters aanwezig in het spel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding