hoe kan ik euro truck simulator 2 overzetten van mijn laptop naar mijn pc?

ik wil mijn euro truck simulator op mijn pc zetten maar ik ben de cd kwijt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
4.5K

Het beste antwoord

Ligt eraan, als je nog steeds het hoesje hebt, kan er een code inzitten, die kan je bij Steam invoeren, dat is een programma waar je games kan kopen en spelen enz. dan download je dat op je laptop en je pc en dan zet je bij 1 de code erin (ergens boven in de balk) en dan moet je euro truck sim op bijde downloaden en dan kan je naar je eigen spel bestanden en kopieer je de saves naar de steam versie van het spel (C:/program files/steam/steamapps/euro truck simulator 2/saves) en dan start je het spel ff op, nu gaat steam je spel bestanden op de steam cloud gooien. Donwload ondertussen ook Euro Truck sim op de pc en dan gaat ie ook syncen dus heb je al je game bestanden het zelfde op bijde apparaten.

Indien je geen code hebt moet je naar je spel bestanden gaan op je laptop (ergens in Program Files) en dan pak je een USB stick en zet je er alles op, dan zet je alles op de zelfde plaats op de pc terug en misschien kan je dan spelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor je antwoord!