Wat wordt hier nou eigenlijk gevraagd?

Maak een nieuwe tabel met kortingspercentage (x) en aantal verkochte jassen (y). Bereken hiervan de kwadratensom van de error, bereken ook de kwadratensom van de regressie. Laat zien dat je uit deze twee gegevens de determinatiecoëfficiënt kan bepalen.

Dit is echt allemaal abra cadabra voor mij, wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je moet op de horizontale as het kortingspercentage opschrijven en het aantal jassen op de verticale jassen.
als je de bijbehorende gegevens invult zul je zien dat bij een willekeurige percentage ( bijvoorbeeld 25% korting ) en 20 jassen worden verkocht en bij 30% korting bijv, 30 jassen.

verder kan ik je niet helpen want dit heb ik ook niet gehad.
ik denk dat je ook wel weet wat ik heb verteld maar alsnog wilde ik het je even uitleggen.