Hoe kan ik makkelijk van Microsoft Outlook 2000 naar Microsoft Outlook 2010?

Ik heb Microsoft Outlook 2000 in gebruik nu wil ik over naar Microsoft Outlook 2010.

Wat is de makkelijkste manier om alles in een keer over te zetten, zoals instellingen, e-mailberichten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Maak voor de zekerheid een PST bestand door via bestand-exprteren de gegevens op een usbstick of externe harde schijf te zetten. Als je de verborgenmappen in de opties hebt vrijgegeven kun je dat ook doen door via verkenner het bestand te kopieren
C:\Users\Frank Dreijling\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Na installatie van de nieuwe office terugzetten op dezelfde manier door importeren te gebruiken.
Let Op dat als je de nieuwe office installeert dat r geen twee verschillende versies op de pc mogen komen!!
Frank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vip heeft het juist gezegd.

Als toevoeging op Vip's betoog:
en doordat de pst bestanden van 2000 anders zijn dan die van 2007/2010,

Zou ik de volgende stappen ondernemen:

Exporteer vanuit "2000" de gegevens naar een *.pst bestand. Maak hierna een kopie aan van hetzelfde pst-bestand.
In Outlook 2010 kun je maak je een account aan op basis van je benodigde gegevens. Dus het mailaccount dat je wenst te gebruiken. (gebruik je nog POP3, overweeg dan eens of IMAP iets voor je is en of je mailprovider het ook ondersteunt)
Is dit klaar, dan kun je het oude 2000 pst bestand importeren naar de nieuwe situatie.
Tabblad "bestand" keuze "openen" en vervolgens "importeren" maak de juiste keuzes hierna zoals:
gegevensbestand
pst bestand
zoeken
selecteren