Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Trojaanspaard w32

Ik heb trojaans paard w32 suspicious-gen2. htg na op mijn pc gevonden wat moet ik daar meedoen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
599

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

weg ermee, in quarantaine plaatsen!

Toegevoegd na 11 minuten:
kijk ook even hier:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/266144-Win32-agent-VM-Hoe-kom-ik-er-vanaf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben op de site wezen kijken en kon daar wel wat mee.
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Dit is extreem belangrijk, w32 moet je laten staan. Dat is van windows. Trojan horses worden gebruikt om je persoonlijke online surf gewoontes te bekijken en registreren. Informatie over jou wordt via deze weg naar een server gestuurd die daarop bepaald welke dingen jij interessant vind. En zorgt er dan voor dat jij je gewenste aanbiedingen kan krijgen.

Ook verzameld het allerlei persoonsgegevens zoals wachtwoorden en bank data. Dit zodat de botters zelf je geld kunnen afschrijven voor de door hun geleverde diensten, en hoef jij je daar geen zorgen om te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met dit antwoord ben ik het niet eens.
Wat Eleo zegt en daarna nog even voor de zekerheid een extra online scan uitvoeren.

Zie: http://www.onlinepctest.nl voor een overzicht van online malware scanners

Toegevoegd na 5 minuten:
En de "W32" in de naam betekent dus NIET dat het onderdeel is van Windows! Dat soort uitspraken moet je niet doen als je niet zeker weet waar je over praat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding