Hoe kom je aan een img- of html bestand van een afbeelding?

Ik wil graag weten hoe ik een afbeelding omzet in een html bestand (Zoals dit: Happy face).

Ik wil namelijk een afbeelding als handtekening in Windows Mail.
Wat ze op deze site zeggen krijg ik níet voor elkaar:

http://www.zdnet.nl/help/105158/foto-als-handtekening-in-windows-mail/

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.7K

Antwoorden (4)

Mogelijk denk ik invoegen in een tekstbewerken als Worad of gratis Openoffice. Dan omzetten naar HTML en opslaan. Mogelijk kan je het gelijk zo gebruiken of de bron kopieren. Geloof wel dat een afbeelding altijd opgeslagen wordt bij het HTML bestand, dat is ook zo bij mijn website. De HTML tekst doet alleen verwijzing naar dat bestand. Succes!

Toegevoegd na 42 seconden:
Sorry, kromme taal. Moet zijn tekstbewerker en Word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Help me verder a.u.b. Het is me wel uiteindelijk gelukt door middel van deze pagina:
http://mailgroep.seniorweb.nl/experimenteer/handleidingen/MOE%20Instr/12_handtekening.htm Alleen toen had ik het probleem dat ik een rood kruisje te zien krijg bij het invoegen van de handtekening. Nu ik het vinkje heb weggehaald bij Opties-beveiliging: - Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-email blokkeren - lukt het wél. Alleen is dit minder veilig. Hoe doen anderen dit???? Op deze manier kun je toch geen afbeelding als handtekening hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een rood kruisje wil vaak zeggen dat de afbeelding niet aanwezig is op de door de brontekst gemelde plek. Dus de afbeelding moet precies daar staan waar jij naar vermeld en exact dezelfde benaming hebben. Dat zijn dingen die vrij nauwkeurig moeten zijn, in de verkeerde map zetten of 1 teken afwijking is al voldoende om geheel niet te laten werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is me gelukt! Het bleek te zijn omdat de afbeeldingen geblokkeerd zijn in Windows mail. Als je dit vinkje bij de instellingen weghaalt (extra-opties-beveiliging)dan krijg je de afbeelding wél te zien. Bedankt voor je reacties!
Probeer het eens met de gratis oude Frontpage Express van Microsoft.
http://www.nederlandstaligesoftware.nl/softwareprogrammas/frontpage-express.html (ergens tussen de reclame staat een downloadlink)
Je wijzigt zoals met word, en kijkt dan in de bronode wat ermee is gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Sla je afbeelding op in mijn bestanden.
-Upload je plaatje via www.imageshack.us
-Kijk bij de gegevens van het plaatje.

Als het goed is, staat het er.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is om die afbeelding online te zetten en in de mail de img hiernaar verwijzen. Anders kan het alleen met een bijlage.
Want dan moet een afbeelding bij jou op de computer ook naar de afzender verstuurd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is juist wat ik niet begrijp hoe ik dat moet doen.
Maar heel erg bedankt voor de moeite om te reageren!
Uiteindelijk is het me gelukt om een afbeelding als handtekening te krijgen. Vriendelijke groet.