Waarom lukt het niet om mijn twitter account toe te voegen aan seesmic?

Waarom krijg ik bij mijn poging tot het toevoegen van mijn twitter account in seesmic, steeds een foutmelding mbt mijn username of password terwijl deze toch echt gewoon kloppen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hallo:

U bent vast niet de enige die moeite heeft met het via een smartphone invoeren van diverse accounts. Ik las enkele maanden geleden,dat deze klus eenvoudiger gedaan kan worden door het via een Desktop versie uit te voeren,waardoor het dan niet meer hoeft voor de app-versie. Ik merk ook vaak genoeg,dat als ik met mijn nogal blijkbaar dikke vingers al snel 'n verkeerde letter invoeg,met als gevolg ..hetgeen U nu aangeeft in deze vraag.
Verder is er een hele makkelijke app voor zowel desktop als smartphone :

http://www.winmag.nl/artikel/2331773/app-spotter-tweetdeck

Met Tweetdeck schijnt het óók te kunnen. Misschien het overwegen waard ?

Groet:Zoekertje