Kan verhaal in Word 2013 niet kopieren door verlopen versie, moet ik het nu kopen?

Ik heb dus een verhaal geschreven, alleen nu is Word verlopen en kan ik niks meer kopieren of bestanden overschrijven naar een andere versie van Word. Ik heb geen zin om het te kopen om verder te kunnen schrijven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Dit is helaas niet mogelijk.

Wat wel kan is foto's maken van alle tekst, zodat je het gemakkelijker kan overtikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens met het gratis programma Openoffice.
Met dit programma kan u het openen en dan opslaan als... maar dan met openffice extensie.
Het bevat alle programma's zoals MS Office maar met een net iets andere naam.
Dan bent u zeker al uw werk niet kwijt en kan u het verder bewerken en aanvullen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Alleen ik kan het ineens openen in een 2003 versie van Word!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed voor u dat ik toch een klein beetje heb kunnen helpen.
De kans is groot dat W2013 bepaalde coderingen gebruikt heeft die intussen geconverteerd en bruikbaar gemaakt zijn voor W2003.
Dat kan komen omdat tijdens het opslaan fouten ontstaan zijn.
W2013 is vrij nieuw en er kunnen nog (onbekende) bugs inzitten en dar is de reden dat ik documenten altijd met een lagere (vroegere) versie opsla, maar ook omdat andere mensen het nog zouden kunnen lezen.
je kan spotnet downloaden, dan kan je in spotnet namelijk heelveel games en films downloaden (heel veel)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan je tekst bewerken in de internet versie van word die kan je gratis downloaden op de microsoft site.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Makkelijkste is niet openoffice (want die is al een tijdje niet meer zo open), maar Libreoffice (wat een spin-off is van de originele programmeurs van openoffice) die wel gratis is..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht dat deze wel te openen is in: kingston-office
Zie link om deze te downloaden, let er wel op dat je de free variant pakt.. Volgens mij kan deze bestanden tot Office 2010 openen, ik zou zeggen give it a try!

Succes