Is het mogelijk om precies 1 minuut video op te nemen?

Ik denk niet dat de titel heel duidelijk is dus daarom deze extra uitleg:

Ik heb een site gezien en daar stond dit stukje tekst op:

--Op de monitor is live-video beeld te zien, je ziet jezelf dus op het scherm! Zodra je op START drukt, begint de opname te lopen. Je kunt nu inspreken wat je wilt, maximaal 1 minuut. Het bruidspaar feliciteren, op het eind van de avond bedanken voor de avond of een heel stukje opvoeren met een grotere groep! De opname wordt beëindigd wanneer je op STOP drukt. Er komt nu in beeld dat de video is opgeslagen en de volgende gast kan iets inspreken.--

Zoiets wil ik ook op mijn laptop, zodat je met 1 druk op de knop een filmpje van 1 minuut kan maken en die dan kan laten opslaan op mijn laptop. En dat ik er dan voor de gasten een dvd van maak.
Ook wil ik dat er verder niets met mijn laptop gedaan kan worden, alleen die video's opnemen met alleen een start en stop knop. Ik moet achteraf dus wel weer makkelijk bij die video's kunnen.

Weet iemand dus een programmatje waarmee je zoiets kan doen

Ik hoop dat jullie het begrijpen en hier genoeg informatie aan hebben.

MVG

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Er zijn externe script tools zoals Auto-iT die dit kunnen en zijn applicatie onafhankelijk, je kiest dus je favoriete opname app, en met Auto-iT maak je een script die automatisch na een minuut op stop drukt?

Als je niet wilt dat er verder niks met de computer gedaan kan worden, dan schiet je in de task-manager het process explorer.exe af, en run je het auto-it script(ook vanuit je taskmanager) De hele desktop en startbutton zijn dan verdwenen.