Waarom haalt m'n mac Whatsapp steeds van mijn iPod touch?

Heb 'm gekocht via hetzelfde account als alle andere Apps, en opeens haalde hij hem van mijn iPod bij synchroniseren. Nu heb ik zelfs het hele ding opnieuw geïnstalleerd (authorisatie overal vanaf en er weer op), maar direct haalde hij hem er toch weer af. Hij zet het vinkje in iTunes zelf uit nadat hij Whatsapp er eerst op heeft gezet.

What to do?? Heb wel een erg oud iPodje moet ik zeggen.... Vijf jaar oud alweer!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het wordt verwijderd omdat het alleen nog maar beschikbaar is voor de iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal het dan zijn, dank je! Dan maar een iPhone kopen?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha nee, als ik jou was zou ik hem jailbreaken dan kan het nog wel

Andere antwoorden (3)

Whatsapp ondersteunt jou besturingsysteem niet denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan het dan dat hij het eerst wel maanden gewoon deed en nu opeens niet meer? Snap er niks van!
whatsapp verkopen ze niet meer in de appstore.. dus weet niet of je et nog kan gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het ook niet meer kopen, maar vrienden van mij wel! En aan mij cadeau doen is niet gelukt.
Whatsapp is nog steeds te koop in de Appstore hoor voor 0,79 cent maar wel voor de iPhone niet voor de iPod.
Een goed alternatief is Pingchat dat doet het wel op de iPod, is gratis maar moeten je vrienden dan uiteraard ook installeren.