Is er een programma dat je bestanden sorteert en de grote bijzet ?

bv. naar groot naar klein de groottes van de bastanden. dan heb ik een overzicht welk programma dat het meest inpakt van mijn harde schijf.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Bij de TU Delft kun je SequoyaView downloaden, een programmaatje dat een visuele weergave biedt van de bestanden op je schijf (of in een map) en hun grootte, zodat je gemakkelijk kunt overzien welke bestanden en mappen de meeste ruimte innemen op je harde schijf. Ik heb het idee dat je zoiets zoekt...

http://w3.win.tue.nl/nl/onderzoek/onderzoek_informatica/visualization/sequoiaview/download_sequoiaview/
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel een beetje raar hoe dat het hij toont maar dat is wel wat ik zocht dankje ;) eerst dacht ik dat het kappot was. XD

Andere antwoorden (2)

bij windows (7 in ieder geval) kun je gaan naar: configuratiescherm > programma's > programma's en onderdelen > je krijgt vervolgens een lijst van alle geinstalleerde programma's, deze lijst kun je sorteren op grootte. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het programma,wat precies toont,wat U wilt is TreeSize.

Click op de afbeelding,om te vergroten ! U ziet professional staan,maar het is gewoon GRATIS.

https://www.jam-software.de/customers/downloadTrial.php?article_no=80&language=EN&PHPSESSID=v350u4cec9gus60nils5r1k2h7

Groet:Zoekertje