Bij het internetten krijg ik steeds de melding dat ik "Browser defender update service" moet installeren. Hoe moet je dit installeren ???

Ik heb Windows XP. Bij elke internetpoging krijg ik deze melding en het internetten gaat hierdoor moeizaam

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Via websites die u op het internet bezoekt kunnen virussen en andere gevaarlijke programma's verspreid worden.
Browser Defender scant websites op mogelijke gevaren en geeft u een waarschuwing wanneer u deze sites wilt bezoeken.
Ik zou het dus maar updaten Vooraleer je dit doet toch is een antivirus programma laten lopen om te kijken of je geen virussen hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig bent U nét op tijd,met deze belangrijke vraag hier te stellen..want dit is een "fake" ..vrij vertaald een Trojan !
Ik ga er van uit,dat U zich niet bang hebt laten maken,want anders bent U de pineut. Als een haas gaat U de gratis versie downloadenen onmiddellijk dit programma haar werk laten doen ,namelijk scannen op TROEP,wat nu al deels in het registert is te vinden en bijna Uw Pc naar de kl### heeft geholpen. ( Sorry voor mijn ongenuanceerde taalgebruik)

http://www.malwarebytes.org/

Deze scanner dus laten scannen en mocht er een voorstel worden gedaan als "DELETEN of mogelijk in qquarantaine..volg altijd het voorstel op !

Groet:Zoekertje