Hoe kan ik van ITunes mijn muziekbestanden direct op mijn mp3 speler krijgen?

Ik wil graag van mij itunes mijn muziekbestanden direct op mijn mp3 speler downloaden,maar hoe moet dat?
In mijn Itunes zijn volgens mij all mijn muziekbestanden al in mp3 foormart maar weet niet hoe ik het op mijn mp3 kan krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je mp3 ook van apple? Dus ipod of iphone? Anders is t wat lastiger.

Antwoorden (1)

dan moet je hem synchroniseren met je mp3 speler.