outlook 2007 start niet meer op en geeft foutmelding Sinds 2 dagen start outlook niet meer op. Dit gebeurd sinds de nieuwe (21) updates.

Ik werk al ruim 2 jaar met outlook in combinatie met een hotmail account.
Ik heb het diagnostisch programma van office gedraaid, via software office laten herstellen maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding: kan het bestand outlook.nst niet openen.
Voor volledige foutmelding zie afbeelding.

Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kan je computer terug zetten naar een herstelpunt voor de updates.
13 jaar geleden
fremar
13 jaar geleden
dat is pech hebben,weet nu ook niet hoe verder